Com em puc donar d'alta?

Simplement omplint les seves dades a través del formulari.

Tinc alguna obligació pel fet de inscriure?

Cap, no hi ha quotes d'alta, ni compromisos de cap tipus.

Quins avantatges m'ofereix inscriure i comprar a través del web?

Pel fet de inscriure vostè podrà rebre puntualment informació actualitzada de les nostres Ofertes, serveis i novetats. Si decideix comprar:
- Tindrà la comoditat de rebre la seva comanda a l'adreça que ens indiqui.
- Despeses d'enviament reduïts.
- Beneficiar-se de les promocions i ofertes que CLEMENTS.ES ofereixi.

 Com funcionen els enviaments i terminis de lliurament?

La mercaderia l'enviem a través d'Agència de Transport. Vostè pot en tot moment sol · licitar informació sobre l'estat de la seva comanda. El termini de lliurament sol ser d'unes 72 hores aproximadament. Per la nostra part facilitarem totes les seves dades a l'agència de transport amb la finalitat que puguin localitzar i entregar com més aviat millor la seva comanda.

Quant costen els enviaments?

El preu de l'enviament varia segons el pes i el tipus de producte. Com a orientació pot consultar la taula orientativa de preus de transport:

1 paquet: 10 euros.

2 embalums: 13 euros

3 Paquets: 17 euros

4 Paquets: 20 euros.

En cas de producte una mica més voluminós, com el Mobiliari Auxiliar, es carregarà un suplement per volum de 4 euros més per unitat. En el cas dels productes de Mobiliari en Vidre es cobra els ports en dependència del volum de cada producte. El preu exacte dels ports s'indica a la pàgina de confirmació de la seva comanda juntament amb l'import total que li facilitarem. Tots els preus inclouen l'assegurança d'enviament. Per evitar problemes amb els lliuraments és molt important emplenar correctament totes les dades del formulari al fer la comanda. Recomanem verificar el correu electrònic, el telèfon de contacte, l'adreça, NIF.

 

Quina és la forma de pagament?

- Pagament per transferència bancària.
- Pagament contra reemborsament, amb un cost addicional del 5% sobre l'import total de la comanda amb un mínim de 3 euros en concepte de reemborsament.

Documentació, factura, impostos (IVA)

Els preus dels productes no inclouen l'impost de valor afegit (IVA).

Amb la confirmació de la comanda podreu visualitzar l'import total amb l'IVA desglossat.
Per poder fer la factura haurà de facilitar el NIF / CIF.

 Com em poso en contacte amb vostès?

- Pot utilitzar el formulari de contacte del nostre web.
- Per a consultes, informació o reclamacions sobre la seva comanda pot enviar un correu electrònic al compte de correu electrònic: clientes@clements.es
- Trucar al telèfon 93.699 36 66 de 9 a 13 hi de 15 a 18 h de dilluns a dijous i de 9 a 12 h els divendres.
- Enviar un fax al número 93.699 96 26

 Si m'equivoco. Puc cancel · lar una comanda?

Si encara no hem enviat el producte i vols anul · lar la comanda, has d'enviar un correu electrònic indicándonoslo, facilitant les teves datos.Si ja has pagat mitjançant transferència, recorda que hauràs de facilitar les dades bancàries perquè puguem tornar-els diners. Transcorregudes 24 hores després de la tramitació de la comanda, se us descomptaran les despeses bancàries que puguin ocasionar.

Puc retornar un producte si no quedo satisfet?

El nostre compromís amb els nostres clients és poder oferir la màxima qualitat i la millor garantia, per això enviem la mercaderia a través d'agència de transport amb una cobertura d'assegurança. Garantim que tots els nostres productes surten del nostre magatzem en perfecte estat. Pel que si a vostè li arriba un producte defectuós, NO HO ACCEPTI. Si ja s'observa alguna anomalia en l'embalatge no recepció EL PRODUCTE, rechácelo. En fer-ho faci constar en el resguard del transportista el motiu pel qual el rebutja i informeu-nos d'això.

Si el producte té desperfectes no visibles en l'embalatge però està en mal estat a causa del transport haurà de comunicar en un termini inferior a les 24 hores des de la seva recepció perquè puguem realitzar la gestió de la reclamació davant l'Agència de transport, ENVIANT UN CORREU ELECTRÒNIC A: clientes@clements.es

Ràpidament iniciarem les gestions de la seva reclamació i ens posarem en contacte amb vostè. Davant qualsevol reclamació, és important que conservar l'embalatge DEL PRODUCTE. Si el seu avís és posterior a les 24 hores des de la recepció NO podem garantir-li la reclamació.

 Què passa si el producte té defectes no visibles en el moment de la recepció?

Examinar el producte en un termini inferior a les 24 hores de la recepció. HA CONSERVAR EL EMBALATGE DEL PRODUCTE i informar immediatament de la incidència enviant un correu electrònic a: clientes@clements.es Se us donarà una solució, sempre la més convenient per a cada cas, com més aviat millor. La devolució del producte ha de ser en tot cas amb tots els embalatges, accessoris, instruccions i complements d'origen.

Què passa si en obrir l'embalatge observo que falten accessoris, instruccions, etc.?

Enviï'ns un correu electrònic amb les faltes, i li enviarem el més urgent possible els accessoris o complements que faltin.

¿Venen vostès a l'engròs?

Si, vostè pot realitzar les seves comandes també a través del nostre web. Per a això haurà de registrar, indicant-nos que és un comerciant i que voleu utilitzar la web per poder realitzar les seves comandes. Nosaltres li activarem un accés privat facilitant-li una contrasenya expressament per a vostè. Un cop activada vostè podrà accedir a la informació sol · licitada.

Puc fer la meva comanda a través del web?

La nostra Botiga Online, és una botiga pensada tant per vendre al detall com a l'engròs. Si vostè és comerciant només necessita inscriure i accedir al web a través de l'accés privat de compres al major. Els preus que vostè s'observa en la web, són els preus venda al públic, per accedir a la tarifa de major i les seves condicions precisa inscripció prèvia i indicar la seva condició d'empresa. Una vegada li activem el seu accés privat, li facilitarem una contrasenya per a vostè

Com puc conèixer la seva forma de treballar i condicions?

És molt senzill, només s'ha d'inscriure, indicant-nos que vostè és comerciant i vol oferir els nostres articles als seus clients. En inscriure no oblidi facilitar totes les seves dades: Nom, raó social, NIF, Direcció, Telèfon, Fax, correu electrònic, etc.

En accedir a l'àrea privada de venda al major li oferirem informació detallada de les condicions de compra i serveis que oferim.